1. Definícia pojmov
Pokiaľ nevyplýva z kontextu niečo iné, nižšie uvedené pojmy majú nasledovný význam:- Internetový obchod znamená obchod na internetovej stránke www.e-uni.sk
- Predávajúci alebo dodávateľ znamená Uni Light Bratislava s.r.o., Drieňová 1/C, 821 01 Bratislava, IČO: 35907339 DIČ: 2021 899 044, IČ DPH: SK 2021 899 044
- Odberateľ, zákazník alebo kupujúci: znamená fyzickú alebo právnickú osobu, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
- Tovar alebo položka: znamená všetky produkty uvedené v platnom katalógu a cenníku internetového obchodu
2. Objednávanie a dodávka tovaru
Nakúpenie prostredníctvom tejto stránky je celkom štandardné. Pred prvým nákupom nie je potrebné sa zaregistrovať. V katalógu sa orientujte podľa kategórií a v nich sú zobrazené náhľady tovaru. Po kliknutí na náhľad sa tovar zobrazí s podrobnejším popisom. Detailné zobrazenie/súhrn nákupného košíka umožňuje upraviť počet kusov vybraného tovaru, prípadne ho aj zmazať.Postup
- vloženie tovaru do košíka
- voľba spôsobu platby a doručenia tovaru, poznámka k objednávke
- vyplnenie údajov potrebných pre nákup
- potvrdenie objednávky
- kliknutím na "Odoslať objednávku" sa zákazník zaväzuje prebrať objednaný tovar a zaplatiť jeho cenu
- objednávky vybavujeme promptne a zákazníka informujeme emailom a sms správou o odoslaní tovaru
- v určitých prípadoch môžeme žiadať o telefonické alebo emailové potvrdenie objednávky, preto je pri objednávaní nutné uviesť Váš telefonický kontakt a emailovú adresu.
- v prípade, že zákazník uvedie falošné údaje, neplatný telefónny kontakt alebo emailovú adresu, má predávajúci právo objednávku zrušiť.
Objednávanie telefonicky
Objednať tovar z internetového obchodu je možné aj telefonicky v časoch našej pracovnej doby, teda Pondelok - Piatok od 09:00 do 18:00 h. prostredníctvom telefónneho čísla: + 421 2 527 333 05. Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať/zrušiť objednávku, ak z dôvodu nedostupnosti tovaru, nie je schopný dodať tovar objednávateľovi v požadovanej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa spolu predávajúci a zákazník nedohodnú na náhradnom plnení.Spôsob platby
Štandardne sa platba pri dobierke realizuje pri preberaní tovaru od kuriéra, vkladom vopred na účet predávajúceho alebo prostredníctvom služby platobnej brány internetového obchodu.3. Dodacie lehoty a expedícia tovaru
Tovar, ktorý je na sklade, je zvyčajne vyexpedovaný do 2 pracovných dní, maximálne však do 4 pracovných dní. Tovar, ktorý nemáme na sklade, zvyčajne dodáme do 10-22 dní. Finálna expedícia závisí od kombinácie tovarov od rôznych výrobcov v objednávke zákazníka.Od momentu expedovania tovaru je zvyčajná dodacia lehota 1-2 pracovné dni. Pokiaľ tovar neobdržíte do týždňa od oznámenia o expedícii tovaru, kontaktujte nás prosím.
Poštovné a balné
Poštovné a balné je obsiahnuté v cene tovaru.4. Prebratie tovaru
Zákazník má pri preberaní zásielky skontrolovať jeho kompletnosť a neporušenosť. Ak zistí vady tovaru, túto skutočnosť je treba bezodkladne oznámiť. Akékoľvek neskoršie reklamácie týkajúce sa množstva tovaru, či jeho fyzického poškodenia, nie je možné akceptovať.5. Ceny
Zoznam tovaru i s predajnými cenami je obsiahnutý v katalógu. Predávajúci si vyhradzuje právo aktualizovať tento katalóg a cenník podľa zmien cien tovaru výrobcom.Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny v platnom cenníku.
Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH (20%).
V prípade akciových cien sú tieto platné do vypredania skladových zásob.
Cena pre kupujúceho je platná odoslaním objednávky. Po vykonaní tejto akcie predávajúci nebude upravovať žiadne ceny bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa.
6. Zrušenie objednávky
Predávajúci má právo zrušiť objednávku (odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku) v prípade, ak:
- kupujúci uvedie neplatné/ falošné údaje
- kupujúci zvolí ako spôsob platby platbu vopred na účet a ani po vyzvaní ( e-mailom alebo telefonicky ) nezaplatí celú sumu za objednaný tovar
- objednaný tovar je vypredaný a predávajúci s vynaložením všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar Kupujúcemu vo vopred určenej lehote alebo cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení.O zrušení objednávky bude kupujúci informovaný emailom alebo telefonicky a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na ním určený bankový účet.
Zrušenie objednávky môže kupujúci písomne, elektronicky e-mailom alebo prostredníctvom webového formuláru. Formulár na zrušenie objednávky tu.
Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
7. Vrátenie tovaru
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, v súlade s ust. § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov. Kupujúci má počas zákonnej lehoty ( 14 pracovných dní ) právo výrobok rozbaliť, ale takým spôsobom, aby bol tovar v prípade vrátenia ďalej predajný.Nepoškodený a nepoužitý tovar na vrátenie zašle zákazník späť predávajúcemu v pôvodnom balení spolu s kópiou dokladu o nákupe tovaru na adresu: Uni Light Bratislava s.r.o., Drieňová 1/C 821 01 Bratislava. Kupujúci priloží aj žiadosť - odstúpenie od zmluvy, kde uvedie aj číslo bankového účtu, kam žiada vrátenie peňazí.
V prípade ak Kupujúci vráti tovar nepoužitý, nepoškodený, kompletný , v pôvodnom obale a spolu s dokladom o kúpe, predávajúci vráti zákazníkovi plnú čiastku zaplatenú za tovar prevodom na jeho bankový účet do 14 kalendárnych dní od doručenia vráteného tovaru predávajúcemu.
8. Reklamácie
Reklamačný poriadok sa riadi príslušnými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v Európskej Únii.Predávajúci nezodpovedá za vady ak kupujúci:
- spôsobil vadu použitím výrobku v rozpore s návodom na obsluhu alebo neodbornou inštaláciou
- reklamuje tovar po uplynutí záručnej doby
- spôsobil vady nesprávnym alebo nadmerným používaním tovaru
- skladoval alebo prevádzkoval tovar v nevhodnom prostredí
- vady vznikli v dôsledku živelnej katastrofy
Reklamovať je možné iba tovar zakúpený od predajcu, riadne zaplatený a v je priebehu záručnej doby. Reklamácia je vybavovaná v súlade s platným Obchodným zákonníkom. Predajca je povinný reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 dní od jej začatia.
Postup reklamácie
- kontaktujte nás emailom prípadne telefonicky.
- zašlite tovar na adresu odosielateľa Vášho balíka - NIE DOBIERKOU.
- pribaľte k tovaru faktúru/dodací list a stručný popis problému.
- doručenie reklamovaného tovaru k nám, Vám potvrdíme emailom. Ak sa tak nestane do dvoch týždňov od dátumu odoslania, kontaktujte nás, pretože mohlo dôjsť k strate v preprave.
- o priebehu reklamácie Vás budeme informovať.
Sťažnosť na prepravcu tovaru
V zriedkavých prípadoch sa stáva, že dôjde k poškodeniu tovaru v dôsledku zlého zaobchádzania doručovateľom. Ak sa doručovateľ pokúša doručiť poškodený alebo nekompletný tovar alebo obal, zákazník môže odmietnuť takýto tovar prevziať, prípadne ho môže prevziať, ale zároveň odporúčame zásielku pred doručovateľom otvoriť, starostlivo preskúmať a spísať zápis o škode. Takýto zápis je doručovateľ povinný podpísať.
9. Záručná doba
Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov.
Pri výmene tovaru alebo reklamácií začína plynúť opäť záručná doba 24 mesiacov od dňa prevzatia tovaru.
10. Ochrana osobných údajov
V zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov odoslaním objednávky nám ako náš zákazník umožňujete, aby Uni Light Bratislava s.r.o. ako správca údajov, evidoval, spracoval alebo použil Vaše osobné údaje (meno, adresa, telefónne číslo, e-mail), v súlade s týmto zákonom. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. Kedykoľvek môžete požiadať o vymazanie alebo úpravu Vami poskytnutých osobných údajov.11. Záverečné ustanovenia
Právne vzťahy a podmienky v týchto obchodných podmienkach výslovne neupravené, ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.Predávajúci nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z týchto podmienok, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, a má právo na primerané predĺženie lehoty pri plnení svojich záväzkov.
12. Orgán dozoru
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 02/ 58272 172-3